017 48 48 09 / 016 423 666
សិក្ខាសាលា ស្តីពីគ្រប់គ្រងការលាងឈាម នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ នៅថ្ងៃទី ២២ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២៤ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពីកម្មវិធីប្រគល់សញ្ញាបត្រលើកទី៣៥ ជូនដល់និស្សិតជ័យលាភី នាថ្ងៃទី ១៤ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៤ នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពីកម្មវិធីប្រគល់សញ្ញាបត្រលើកទី៣៣ ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រជាន់ខ្ពស់សំណង់ស៊ីវិល ជំនាន់ទី១៧ និងទី១៨ ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រជាន់ខ្ពស់សុខភាពសហគមន៍ ជំនាន់ទី៥ និងទី៦ ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រជាន់ខ្ពស់សុរិយោដី និងអភិរក្ស ជំនាន់ទី៥ និងទី៦ ថ្នាក់វេជ្ជបណ្ឌិត ជំនាន់ទី១០ ទី១១ ទី១២ និងទី១៣ ថ្នាក់ទន្តបណ្ឌិត ជំនាន់ទី១១ និងទី១២នាថ្ងៃទី១៥ ខែសីហា ២០២៤ វេលាម៉ោង០៦៖០០ព្រឹក។ ..................................................... គណៈគ្រប់គ្រង សាស្រ្តាចារ្យ បុគ្គលិក និងនិស្សិត នៃសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ សូមចូលរួមអបអរសាទរ និងគាំទ្រដ៏ស្មោះស្ម័គ្របំផុតជូនចំពោះ ឯកឧត្តមបណ្ឌិត ហ៊ុន ម៉ាណែត ដែលត្រូវបានព្រះមហាក្សត្រ ត្រាស់បង្គាប់ចាត់តាំងជា នាយករដ្ឋមន្ត្រី សម្រាប់នីតិកាលទី៧ រដ្ឋសភា ..................................................... អបអរសាទរខួប ១៣ឆ្នាំ របស់វិទ្យាស្ថានបូលីណូ ខេត្តកំពង់ឆ្នាំង សូមគោរពអញ្ជើញ សាស្ត្រាចារ្យ អាណាព្យាបាល អតីតនិស្សិតនិងនិស្សិតកំពុងសិក្សា ចូលរួមដោយសេរីថ្ងៃទី ១៨ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៣ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ការិយាល័យក្រោយឧត្តមនៃសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ មាន​កិត្តិយសសូមជូន ដំណឹងដល់បេក្ខជនដែលបានដាក់ពាក្យប្រលងចូលរៀន ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រជាន់ខ្ពស់ និងថ្នាក់វេជ្ជបណ្ឌិតឯកទេស ទាំងអស់ឲ្យបានជ្រាប់ថា ដោយគណះកម្មការរៀបចំការប្រលងត្រូវការពេលបន្ថែមដើម្បីត្រួតពិនិត្យសំណុំឯកសាររបស់បេក្ខជន។ ដូច្នេះការប្រឡងត្រូវបានលើកពេលពីថ្ងៃទី ០១ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៣ ទៅថ្ងៃទី០៦ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៣វិញ។ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពី ការបណ្តុះបណ្តាលបច្ចេកទេស និងការប្រឡងជ្រើសរើសបេក្ខជនប្រឡងចូលរៀន ថ្នាក់វេជ្ជបណ្ឌិតឯកទេស និងថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រជាន់ខ្ពស់ ក្នុងវិស័យសុខាភិបាល នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ សម្រាប់ឆ្នាំសិក្សា ២០២១-២០២២ និង ២០២២-២០២៣ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពីការប្រគល់សញ្ញាបត្រលើកទី២៩ ជូននិស្សិតជ័យលាភី ថ្នាក់ឱសថការីមធ្យម ជំនាន់ទី១ ដល់ជំនាន់ទី៤, ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្ររងគិលានុបដ្ឋាក ជំនាន់ទី១១ ដល់ទី១៣, ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្ររងឆ្មប ជំនាន់ទី១ ដល់ជំនាន់ទី៤, ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្ររងបច្ចេកទេសមន្ទីរពិសោធន៏ ជំនាន់ទី១ ដល់ជំនាន់ទី៤, ថ្នាក់បរិញ្ញាបត្ររងទន្តគិលានុបដ្ឋាក ជំនាន់ទី១ ដល់ជំនាន់ទី៤ នឹងប្រព្រឹត្តិនាថ្ងៃទី២៥ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២៣ នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការបើកបណ្តុះបណ្តាលវគ្គខ្លី ជំនាញការគ្រប់គ្រងមន្ទីរពេទ្យ (Hospital Management) នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ ឆ្នាំសិក្សា ២០២២-២០២៣ ..................................................... ឯ.ឧ សាកលវិទ្យាធិការ សាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ បានជួបពិភក្សាជាមួយ សាស្ត្រាចារ្យ João Garcia Graveto ប្រធានគម្រោង PrevInf (InovSafeCare)... ..................................................... Warmly Welcome to The 3rd Transnational PrevInf Project Meeting (4th-12th February 2023) ..................................................... សូមចូលរួមអបអរសារទរចំពោះលោកជំទាវ អ៊ុក រ៉ាវីន ប្រធានក្រុមប្រឹក្សាភិបាល នៃសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ ដែលត្រូវបាន សម្ដេចអគ្គមហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បំពាក់នូវគ្រឿងឥស្សរិយយសជាតូបការកាលពីព្រឹកថ្ងៃទី០១ ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ២០២៣ នៅវិមានសន្តិភាព ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពី ការពន្យាពេលជ្រើសរើសនិសិ្សតចូលសិក្សាថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រ ជំនាញមីក្រូជីវសាស្ត្រ (Microbiology) នៅឆ្នាំសិក្សា ២០២២-២០២៣ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពី ការប្រឡងជ្រើសរើសបេក្ខជនចូលរៀនថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រជាន់ខ្ពស់ ផ្នែកវិទ្យាសាស្ត្រឱសថ នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិសម្រាប់ឆ្នាំសិក្សា ២០២១-២០២២ និង ២០២២-២០២៣ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពី ការប្រឡងជ្រើសរើសបេក្ខជនចូលរៀនថ្នាក់វេជ្ជបណ្ឌិតឯកទេស នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិសម្រាប់ឆ្នាំសិក្សា ២០២១-២០២២ និង ២០២២-២០២៣ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពី ការប្រឡងជ្រើសរើសបេក្ខជនចូលរៀនថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រជាន់ខ្ពស់ ផ្នែកវះកាត់មុខមាត់ឆ្អឹងថ្កាម និងផ្នែកពត់ធ្មេញ នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិសម្រាប់ឆ្នាំសិក្សា ២០២១-២០២២ និង ២០២២-២០២៣ ..................................................... សេចក្តីជូនដំណឹង ស្តីពី ការប្រឡងជ្រើសរើសបេក្ខជនចូលរៀនថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រជាន់ខ្ពស់ ផ្នែកសុខភាពសាធារណៈ នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិសម្រាប់ឆ្នាំសិក្សា ២០២១-២០២២ និង ២០២២-២០២៣ ..................................................... មហាវិទ្យាល័យបច្ចេកវិទ្យា និងវិទ្យាសាស្រ្ត នឹងបន្តជ្រើសរើសនិស្សិតចូលសិក្សាថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រ ជំនាញវិស្វកម្មសំណង់ស៊ីវិល (Civil Engineering) នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ ឆ្នាំសិក្សា ២០២២-២០២៣ រហូតដល់ថ្ងៃចូលរៀនខាងមុខនេះ ..................................................... មហាវិទ្យាល័យបច្ចេកវិទ្យា និងវិទ្យាសាស្រ្ដ នឹងបន្ដជ្រើសរើសនិស្សិតចូលសិក្សាថ្នាក់បរិញ្ញាបត្រ ជំនាញគីមីចំណីអាហារ (Food Chemistry) នៅសាកលវិទ្យាល័យ អន្តរជាតិ ឆ្នាំសិក្សា ២០២២-២០២៣ រហូតដល់ថ្ងៃចូលរៀនខាងមុខនេះ .....................................................

I.    Description

Marketing is the process of creating, communicating, delivering and exchanging offerings that have value for customers. The major in marketing will provide you with valuable insight and background into the principal activities of marketing for use in any part of an organisation. By focusing on a particular area of marketing you will equip yourself with the skills and knowledge that will allow you to find your niche within the broadest possible spectrum of roles.

II.   Learning Objectives

This course provides the quantitative skills and expertise required to:

An associate degree in marketing–often a business administration degree with a marketing focus–takes two years long, but rewards you with better job opportunities. This level career choice upon graduation can include management-level jobs in marketing, sales, retail merchandising, promotions, and marketing research.

III.  Learning Outcomes

Students graduated from the program will be expected to have knowledge and practical skills in:

  • identifying core concepts of marketing and the role of marketing in business and society.
  • knowledge of social, legal, ethical and technological forces on marketing decision-making.
  • appreciation for the global nature of marketing and appropriate measures to operate effectively in international settings.
  • ability to develop marketing strategies based on product, price, place and promotion objectives.
  • ability to create an integrated marketing communications plan which includes promotional strategies and measures of effectiveness.
  • ability to communicate the unique marketing mixes and selling propositions for specific product offerings.
  • ability to collect, process, and analyze consumer data to make informed marketing decisions
  • ability to analyze marketing problems and provide solutions based on a critical examination of marketing information.